Första advent

Idag är det första advent, det är galet vad tiden går fort alltså. Men jag tycker det är så mysigt med jul så det gör inget att den är här nu. Vi har börjat pynta i lägenheten idag med julstjärnor, julblommor, massa ljus och annat krafs. I love it! Samtidigt lyssnar jag på Agnes och Måns "all i want for christmas is you". Fy fan rent ut sagt va bra idol var när dem två var med! Helt klart det bästa året!! Ikväll blir det glögg, pepparkakor och skumtomtar! December är verkligen en mysmånad. Nu är ju till och med snön och kylan här, vilket verkligen ger den där äkta julkänslan! Julklapparna är snart avklarade också, vi har i princip bara våra pappor kvar att köpa till. I år gör vi nämligen så att alla köper parvis till alla. Varför ska det vara så svårt att köpa till pappor för? De har ju verkligen ALLT, men det har i ju för sig mammor också men det är alltid tusen gånger lättare att köpa till mammor.

Min önskelista i år kommer mestadels att bestå av bebissaker:

* Spjälsäng

* Bilbarnstol

* Badbalja

* Regnskydd till barnvagn

* Skötväska

* Sen har jag en stor önskan om ett par UGGS

* Id- puder

* Intermezzo vinglas till vår samling

Ja det var nog allt. Nu återstår det bara att se om jag varit snäll i år eller inte :)

Nu ska jag hem till mor och far och baka pepparkakor!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill också ha ett par UGGS!! Mina som jag köpte i USA är trasiga..:( längtar till julbordet nu så jag får klappa på magen! Puss älskling!

2010-11-30 @ 18:46:36
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill också ha ett par UGGS!! mina svarta jag köpte i USA är trasiga..:( Längtar till julbordet nu så jag får klappa på magen! Puss älsklingen!

2010-11-30 @ 18:48:03
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj, jag trodde inte förts kommentaren funkade..:) Så nu fick du tre kommentarer istället!! Puss hej

2010-11-30 @ 18:48:52
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: sofie

Håller med, december är verkligen en mysmånad! :)

2010-11-30 @ 21:36:31
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0