Vecka 26

Hej eller! (så säger man om man kommer från gbg) ;)

Hoppas alla mina läsare (som för övrigt är såååå många) mår bra! Jag mår bara fint och magen växer som bara den. Har gått upp över 6 kg nu, min normala vikt ligger på 52-53 kg och nu väger jag 59,5 kg. Det är dock många som säger att jag fortfarande är väldigt liten. Jag försöker inte påverkas av vad alla säger för alla säger så olika. Ena dagen säger folk att jag är jätte tjock och andra dagen är det flera som säger att jag är så liten trots att jag gått in i sjätte månaden. Nästa barnmorskebesök så ska dem mäta magen så att man är så stor som man bör vara. Mamma säger iallafall att jag är helt normal vilket lugnar mig en hel del. Tänk att det bara är tre månader kvar tills vårt mirakel kommer. Det är helt ofattbart och jag är så lyckligt lottad som har Gustav, den underbaraste människan på jorden vid min sida och som pappa till mitt barn.

I morgon är jag ledig ifrån skolan och ska plugga som bara den. Jag måste verkligen komma igång nu. Fick mitt betyg i folkhälsan idag och det blev ett VG, jag blev jätteglad och är väldigt nöjd över mig själv. Det är bra att jag får vara mammaledig ett tag för då får jag verkligen tid att tänka igenom vad jag verkligen vill bli. Jag har funderat mer och mer nu det senaste på om det är idrottslärare jag vill bli och det lutar mer och mer åt det hållet. Har tagit reda på att det finns i Halmstad nu också så det är jätteskönt eftersom jag antagligen inte kommer komma in i Göteborg. Det enda negativa är att jag isåfall får pendla till Halmstad i fyra år till (med ett barn dessutom). Ja vi får se, det löser sig nog till slut hoppas jag!

Avslutningsvis får ni bilder på lilla mig i vecka 26. Puss på alla!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Måste vara stans sötaste mage och den ser precis ut som en 6-månaders-mage ska göra!! Lyssna på oss kloka mammor:)

2010-12-01 @ 22:20:26
Postat av: Lisa

Jag tycker också att du ser normal ut anjo! :)

Paketen ska kosta 20-25 kr st. Alltså två för 50 kr!

Puss

2010-12-02 @ 07:38:31
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0