Julbord 2010

Igår var jag på 2010 års julbord hemma hos min fina Jenny. Gud så trevligt det var! Det bestod utav knytis så alla tog med sig allt som borde ätas så här i juletid. Det var alltifrån körv och köttbullar till ris á la malta. Herre vad mätt jag blev, det var helt fantastiskt gott. Tjejerna drack snaps varannan minut och jag fick snällt sitta och titta på. Men julmust är ju faktiskt också gott. Lisa hade även gjort ett quiz som bestod av en massa frågor. Det var svårt men roligt och jag och Putte fick se oss som förlorare. Grattis till er andra tjejor! Sen började den hektiska julklappsleken. Haha, alla blir verkligen tävlingsmänniskor och vill ha så många paket som möjligt till vilket pris som helst. Det slutade med att jag fick massa fina grejer: armband, örhängen, ansiktsmask och en film. Detta är en tradition som måste bevaras, riktigt bra initiativ Jenny! Jag är så stolt och tacksam över att jag har världens bästa vänner. Utan er, ingen Anjo. NI är helt enkelt bäst! <3






Kommentarer
Postat av: Lisa

Detta ska verkligen bli tradition!! Jättekul att ha dej och Putte med i år. Nästa år blir det shots för dig med! :p Ingen Linus utan Anjo! <3

2010-12-12 @ 21:51:29
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: sofie

hehe ja det spårade en del, fast inte helt och hållet ;) håller med dig, en himla fin tradition är det som måste bevaras!!

2010-12-15 @ 13:13:18
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0