Julafton 2010

Jag hade en helt underbar dag igår. Dagen firades med Gustavs och min släkt. God mat intogs, kalle anka kollades och en massa mys på det. Jag var helt slut när jag skull gå och lägga mig. Jag blev som vanligt överröst av presenter som ni ser på bilderna ovanför. Jag har sån fin familj och vänner! Av Gustav fick jag ett par UGGS och jag blev helt överlycklig, han är helt otrolig den mannen! Han överträffar sig själv hela tiden :) Sen fick vi en massa bra grejer till bebisen också bland annat kläder, skötväska till vagnen och en liten bjällra. Jag är så fruktansvärt nöjd med allt! Är så otrolig tacksam. Hoppas alla blev nöjda med våra julklappar också. Idag började vi dagen med att äta tomtegröt och senare kommer min fina Dea hit. Ikväll ska vi på förfest hemma hos min andra fina vän Patricia och sen blir det utgång för de som vill. Jag tror inte jag ska ut och de är första gången på flera år som jag inte ska det. Dea ska hänga med mig hem sen och bara mysa för hon är sjuk idag. Ha en en mysig juldag allihop och god fortsättning!

Vår jultomte Arvid



Kommentarer
Postat av: Lisa

Herre vad mycket grejer!! Jag fick också skor av min älskling, fast vita Converse! Puss

2010-12-25 @ 21:03:01
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag hade det jättebra!! Klart vi kan! Kan eftermiddagar mån, ons och hela dagen på torsdag. Call me! Puss

2010-12-26 @ 15:24:06
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0