Bingolotto

Sitter med min man och spelar bingolotto. Vi är sjuka, gaggiga och känner oss gamla. Men vi vann 100 kr iallfall, alltid något. Typiskt att man ska gå och bli sjuk nu innan nyårsafton. Tanken är ju att vi ska ner till Halmstad men vi får helt enkelt se i morgon om vi mår bättre. Annars ska vi åka hem till Gällinge och fira lite där. I vilket fall så blir det en lugn kväll i morgon. Min älskade hund Stina mår så dåligt när det smäller så jag har ångest för jag vet hur dåligt hon kommer att må imorrn kväll. Funderar starkt på att åka långt ut i skogen med henne i en bil så hon slipper höra något, det är fruktansvärt att se sin hund lida så mycket. Usch och fy för raketer!

Jag gick in i v. 30 idag och därmed ca. 10 veckor kvar. Snart ska vi börja packa en väska som vi ska ha med oss till förlossningen. Man vet ju aldrig när den kommer, den kan lika gärna komma några veckor för tidigt som för sent. Vi har en del grejer kvar att fixa innan bebisen anländer också. Nästa vecka hade vi tänkt att köpa bilbarnstol, spjälsäng och skötbord. Nu börjar det kännas på riktigt kan jag säga.

För övrigt så fick vi idag reda på att vi inom en månads period kommer att få nytt kök. Eller i allafall nya luckor, nya handtag, nya bänkskivor och stommarna ommålade. Jag tror det kommer bli jättefint! Får se hur länge vi klarar av att bo tre stycken i en etta hihi!

Gott nytt år på er allesammans! <3


Kommentarer
Postat av: Mary

Det blev samma trevligt afton för mig! jag och en bingolott utan vinst under täcket i sängen, haha! Hoppas att ni mår bättre snart och att ni får en fin nyårsafton! Tänk vad fort tiden går, 10 veckor?! Hoppas vi ses nästa vecka, då ska ni få era julklappar! :D PUSS

2010-12-30 @ 23:28:35
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Lisa

Stackars Stina... Får inreda ett väldigt ljudisolerat rum i källaren till nästa år!! 10 vekor kvar! OMG! Vad spännande!!! Gott nytt år på dig sötnos! Puss puss

2010-12-31 @ 10:02:45
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Ulli

oj, är ni oxå sjuka! det är jag oxå.. tråkigt att tajma in det till nyår! hoppas ni kryar på er!

vi var o köpte spjälsäng nu i veckan. det var thomas idé så jag tänkte "oj, bäst o passa på när han föreslår nåt sånt"! haha! men så mycket annat har vi inte handlat än.

hoppas ni får en trevlig nyårskväll!! Gott nytt År!

Kram

2010-12-31 @ 10:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0