02:48

I natt kl 02:48 väckte Wilma både mig och Gustav för att ha en liten "show". Piggare och gladare än någonsin så underhöll hon oss i ca en timma. I vanliga fall brukar vi inte uppmuntra detta beteende men denna gången kunde vi inte sluta skratta. Hon ställde sig på huvud, pratade kinesiska, pekade på allt i hela rummet och förklarade vad det var (!), pussades, SKRATTADE, matade mig med nappflaskan osv. Till slut somnade hon om efter att hon insett att mamma och pappa var tvungna att sova för att orka med morgondagen. Hur kan man bara vakna upp mitt i natten och vara hur pigg som helst och dessutom vara på ett strålande humör? Jag hoppas dock inte detta blir en vana ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, vilken syn det måste varit! :D Tok-Wilmis!

2012-02-20 @ 12:26:20
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahaha, vilken syn det måste varit! :D Tok-Wilmis!

2012-02-20 @ 12:26:35
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0