Svinalängorna

Igår hade jag en mysig kväll med min fantastiskt underbara vän Andrea. Jag blir alltid så glad av henne och hon får mig att må så bra. Hon åker hemåt igen idag vilket är jätte tråkigt, men jag ska åka ner till henne nu i jan/feb. Hur som helst var vi först och åt på tio pepe och sen var vi eftteråt och såg på svinalängorna. Jag måste verkligen slå ett slag för den filmen; SÅ SJUKT SEVÄRD! Ena stunden höll jag handen för ögonen och andra stunden rös jag för att det var så otroligt hjärtskärnade. Dea satt och snörvlade bredvid mig men jag fick inte fram en enda tår. Jag brukar ändå vara den som grinar till film men idag gick det verkligen inte. Under filmen tänkte jag: "finns det verkligen människor som har det såhär?", svaret är JA och det finns folk som har det ÄNNU värre också. Man ska verkligen vara glad och tacksam för det man har, tänk vad vissa får utstå. Från och med nu är mitt nyårslöfte att jag ska vara tacksam för livet och de runt omkring mig som får mig att må så bra!



Om ni inte har något bättre för er nu när folk är lite lediga så: GÅ OCH SE DEN! Jag måste också säga att alla som medverkade i filmen var fantastiskt bra skådespelare.

Kommentarer
Postat av: Mary

Ska verkligen gå och se den! Har hört från andra också att den är grym! Ska bli så roligt att ses på torsdag! Thaimat, är tanken att vi ska mötas i stan och köpa med oss hem eller ska vi laga hemma i ert kök? :)

2011-01-02 @ 13:46:11
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Lisa

Den ska jag verkligen gå och se!!

Mary: Jag tänkte Siam :p billigt och bra där!

2011-01-02 @ 15:37:51
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0