Måndag

Idag är det måndag och jag startade veckan med att jobba. Jag har kommit in i ett stim nu och jobbar ganska mycket faktiskt. Riktigt skönt med en "lön" nu den 25:e. Efter jobbet skyndade vi oss till barnmorskan där vi gick igenom resterande som vi inte hann med förra gången vi sågs. Idag fick vi också höra bebisens hjärtljud och allt var normalt och bra med bebisen, alltid lika skönt att höra! Vi bokade även in alla tider som vi ska träffas fram till förlossningen.

Snart är julen här vilket jag tycker är så mysigt. Jag älskar verkligen julen och allt som hör där till! Jag längtar tills helgen då jag och Gustav ska börja julpynta vår lilla lägenhet. Vi tjuvstartade idag med att köpa glögg och pepparkakor som vi ska äta ikväll. Jag ÄLSKAR glögg! Jag har dessutom redan börjat köpa lite julklappar eftersom jag får så dåligt med pengar i december. Det är bra att vara ute i god tid tycker jag! Jag har ju så sjukt många o köpa till nu när man är en i Rosander familjen. Men som sagt jag älskar julen och tycker det är minst lika roligt att köpa julklappar också. Nästa jul har vi en ny liten familjemedlem att skämma bort... Längtar!

Annars ser veckan ganska hekstisk ut då vi har vårt grupparbete att göra klart, två seminarier, föreläsningar, ännu mer jobb, försöka träffa Arvid, Johan och Therese en kväll och gå på Puttes invigning av nya salongen. Det kommer bli mycket trevligt. Imorgon får vi dessutom tillbaka vår hemtenta i folkhälsan och jag hoppas självklart på ett VG, men man vet aldrig!

So long!


Kommentarer
Postat av: Gun

Hejsan Anna och Gustav nu har jag äntligen kommit in på er fina blogg spänande att följa er där .det var en fin barnvagn ni kommit över, Hoppas allt är bra med er alla tre. Kramr från oss

2010-11-24 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0